søndag 11. juli 2010

Hej igjen,
nå kjeder jeg meg egentlig burde rydde.. men har ikke energien til det! Fant denne greia på Camzi sin blogg! 
Sang du hørte: Miley Cyrus- can`t be tamed 
Film du så: Eclipse i bergen
Mat du spiste: gulerot 
Klem: Husker faktisk ikke, klemte ganske mange i går.
Kyss: noo comment
Følelse: Trist
Reise: Hellas
Glede: Når jeg fikk en koselig melling av en person jeg er glad i :) 
Drøm: Jeg drømte at jeg var veldig tørst, og at i hvert rom jeg var i fantes det 1 svært glass med vann og isbiter. Jeg drakk hvert glass, men var forsatt tørst, å så ende jeg plutselig opp i skogen. Gikk rundt derfor meg selv.. Skjønte ikke helt meningen med den drømmen 
Person du traff: Mamma, når i spiste middag. 
Person du snakket i telefon med: Sindre
Personen du fikk sms av: Sindre 
Gangen du spiste 7-eleven pølse: Har aldri spis 7-eleven pølse, tror ikke jeg har spist på 7-eleven ever! 
Gangen du var utendørs: 10 minutter siden, da jeg var ute med søppelen. 
Gangen hele familien din spiste middag sammen: Det var i Bergen, på min "avskjeds" middag, det var da vi spiste sushi!
Tingen du kjøpte: Kjole, Svart med glidelås(carlings)  
Generelt
Skal bli morsomt: Å få Camilla hjemigjen før jeg reiser, og reise til Canada. Det gleder jeg meg vilt til!
Skal ikke bli morsomt: Å reise fra alle vennene mine et helt år, men tanken på at alt kanskje er forandret..
Sparer til: Jeg sparer til Canada, men siden jeg egentlig ikke er en sparsom type såe går det litt dårlig! 
Pålegg som gjelder: det er veldig variert, har liksom ikke noe favoritt pålegg!
Ønsker at jeg var flinkere til: å spare!!
Dagens drikke: Vann
Hva savner du: Camilla <`3
Fire band/artister: The Killers, Muse, Paramore og Vampire weekend!
Hva har du gjort idag: I dag har jeg gjort minimalt lite, sovet, dusjet, ryddet litt..
 banne mye: Jeg har kanskje en tendens til å banne, prøver å slutte men men.. Satta og fyfaen er vel det jeg bruker mest!
Hvor tidlig står du opp: Jeg våkner relativt tidlig, skoledager våkner jeg 06.30 og i helgene 09 eller klokka 10
Hva skal du gjøre ikveld: Jeg skal sove, og sløve 
Hvor mange timer sover du per natt: Jeg trenger egentlig en del søvn, men har en tendens å være våken lenge.. kanskje 8 timer.. da er jeg godt uthvilt!
Beste som hendte deg forrige sommer: Hmm.. det husker jeg ikke!!
Favorittplagg i garderoben akkurat nå: Åhåhå, det var et vanskelig valg! kanskje et svart skjørt fra lindex, eller en ganske fin topp fra hennes. 
Høyde: 162... hehe
Vekt: ..
Bytter gjerne garderobe med: Annette/ nettenestea 
Bukse eller skjørt: bukse 
Seneste utleste bok: The host- Stephenie Meyer, ganske god bok!
Ditt soverom kan beskrives som: Stor seng, litt rotete, lilla og hvit, tre vegger, yepp... 
Deg selv med tre ord (akkurat nå): Kvalmen, sliten og i care tilstand 
Du trener: Jeg trener ca 3 til 4 ganger i uka, vært litt lite med det nå i det siste.. Men jeg svømmer somregel, jobber, bokser og trener piilates..
Du ville bli da du var liten: Flyvertinne eller model 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar