torsdag 1. april 2010

Hey hey !

I dag har jeg fått gjort en del, jeg har vært med Gunhild, trent og nå skal jeg se på True blood.
Jeg og Gunhild lagde lasagne (som ble kjempe god) ellers satt vi foran Tv og kosa oss. Så kom jeg hjem i 8 tia og trente. Det var utrolig deilig å jogge i regnværet, men for å være ærlig... Så er jeg dritt lei regn været, det regner hele tiden her! Gleder til å reise en plass der det ikke regner så mye! Av og til kan det vær deilig med regn, men det er sjeldent!


Her er et bilde av meg ny dusjet og usminket å greier!

Men nå skal jeg sette på True Blood og spise fruktsalat! Han der Eric Northman er bare sexy, litt domt at jeg bare har sesong 1 fordi han er ikke så mye med i den. Det er mest Bill Compton som er med her, han er bare en smule kjekk. Han er ut som en gamling og ser dobbelt så gammel ut i sesong 2. Gleder meg sykt til sesong 3 kommer!



Eric er han blonde og Bill han andre...

Det var alt for i dag!

- Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar