fredag 14. mai 2010

14. mai

hey hey ! 
Sorry for at jeg ikke blogget i går, men jeg kom hjem så sent. Var hjemme i 2 tiden, så var ikke i noen annen form enn sove modus. Jeg var nemelig på joggetur med Camilla, og det ende med at jeg ble med henne hjem etter på. Vi så paradise, var dumt at Petter røyk ut! Han var så kul ! men men... etter vi så det lagte vi mat og i halv 1 tida skulle jeg ringe å spør pappa om han kunne hente meg... men både mamma og pappa hadde drukket vin til middagen så det var utelukket. Jeg begynte og gå å klokken 1, gikk alle gatelysene. Jeg stokk som f***! Skummelt å gå hjem alene i mørket det kan være sikkert ! 

I dag så skal jeg og Camilla til Stavanger å shoppe litt, trenger en nye kjole til bursdagsselskapet mitt i morgen. Trenger kanskje ikke, men vill ha! Noe som ikke går så bra med planen min, siden den går ut på å spare!  
Men nå får jeg hive i meg litt mat og komme meg ned på tog stasjonen! 

-Rebecca 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar