torsdag 6. mai 2010

EF

Heyhey igjen!

Kom hjem for ikke så lenge siden, har vært på EF møte og fått høre litt mer om hvordan det blir å reise bort. Nå gleder jeg meg bare mer en ever, han fotalte om at det var mange turer vi kunne reise på midt i året og på campen så var det litt skole og masse aktiviteter og shopping. Jeg gleder meg bare SYKT, det er ikke lenge til 1 august nå nei. En ting han sa som de var ganske strenge på var; ingen drikking av alkohol, ligge besøk med det motsatte kjønn(eller ligge besøk generelt, måtte isåfall søke om det)eller narkotika osv. Noe som jeg ikke reiser ned for å oppleve så det var igrunnen ganske greit!

Nå øver jeg for harde livet, siden vi skal ha naturfag høring i morgen, prøver å lese det inn i hode men går ikke helt etter planen. Måtte ha meg en liten pause..

Bioteknologi er bare herlig !

-Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar