søndag 30. mai 2010

Zimba bak gardinet

Takk til kjære Camilla som hjalp meg å komme opp med en passende tittel til dette blogg innlegget! Har hatt litt dårlig tid denne helgen til å blogge, fredag var det jo rett på jobb etter skolen og rett i bursdag. Men NÅ får dere vite de saftige detaljene!

Her kommer bilde av mitt mesterverk:







Var jæævlig stolt etter jeg var ferdig med det, det må jeg bare vær ærlig å si.
Gunhild lo litt når hun så det, for det var så mange fine bilder av henne! Hun har verdens hærligste latter



Ganske heldige med det bilde..
Men hvertfall så fikk vi hjemmelagt pizza og marsipankake. Var litt redd for å spise marsipankaken siden Thea og Gunhild hadde lagt den, men det gikk bra! Den smakte ganske godt.. :)
Ellers så fikk vi se på kattungene, noe så ekkelt.. katter er noen av de styggeste dyrene som finnes, hater dem like mye som jeg hater fluer. Neida, eller...
Camilla fikk holde en av de, den skreik og peip i et sett. 


Stolt der ja !

Ellers så så vi filmen Hangover, noen av oss liker ikke komiske filmer. Så noen av oss tror jeg halvsov igjennom filmen. Den personen sovner 99. prosent av alle gangene vi ser en film hun ikke liker! det er egentlig ganske komisk! Det er ganske morsomt når filmen er slutt og hun ligger der, koselig å ta noen bilder av henne da! Jeg tror kanskje hun er litt mer voksen når det kommer til filmsmak, noe som er HEILt greit. For alle kan ikke vær like! 

Her pakker Gunhild opp pakkene!
Her er gjengen til bords! Alle var så fint kledd, er kanskje ikke rart siden det var bursdag, men du skjønner!

Her har vi Anna, miin barndoms venninne. Når vi gikk i barnehagen var vi bestfriends! 

Tonje, Birgitta og Anna !

- Rebecca

1 kommentar: