lørdag 15. mai 2010

Happy birthday Rebecca!



Første dag som 17 åring er nå over, ikke det at jeg føler meg så mye eldre. Men kjenner det at jeg ikke blir like spendt før bursdagen min som før. Tenker på hvordan jeg var før, helt gira før bursdagen min om å pakker å greier! Blir like glad for pakker altså for all del, men blir ikke så gira at jeg ligger våken hele natta for å tenke på hva jeg får.

Jeg var jo på kvadrat/ Stavanger i går med Camilla og jeg som ikke skulle bruke noe spesielt med penge, brukte over 1500 kroner. Typisk meg! Det som ble med meg hjem var: 2 kjoler, 1 rosa cardigan, 1 t-shorte, hårfarge og litt accessories.

her er bilde av kjolene ( lysegrå og hvit) :


Sånn ellers i dag så har jeg jobbet, laaaang dag! Jeg var kjempe trøtt også var det stapp fult med folk, unntatt helt på slutten. Det er som regel den siste timen det pleier å vær helt roligt. Så kom Camilla og mamma, så kjørte vi hjem for å stelle i stand til bursdags party! Fiksings i full fart og så kom jentene, det var kjempe koselig. Jeg fikk kjempe masse fint, jeg fikk: kjole, shorte, jakke, 2 bh-er og truser som passet, lipbalsam, snop, hår shinings ting og kondomer ! Må bare få si Takk folkens for en fin kveld !  Etter mat, pakke leken og kake spising så vi filmen, Good luck Chuck. Den er ganske morsom! anbefales. 
Så gikk vi til byen og møtte litt forskjellig folk! Og nå ligger jeg i strømpeboksa og hører på musikk!

her er bilde av pakkene jeg fikk ! :)
Kjempe fine! Takk igjen folkens <3
Og nå kommer noen bilder fra kvelden..


fin blikk jeg hadde der!



God natt !

-Rebecca 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar