søndag 2. mai 2010

blææ

Sier bare en ting, neste gang jeg skal ut..skal jeg drikke med måte! Jeg kom meg hvertfall hjem og i seng, mens Camilla kom seg inn dørene. Hun sovnet i gangen, med klærne og skoene forsatt på når hun våkna. Jeg lo godt når hun fortalte meg det!  Men sånn ellers så var det ganske kjekt i går, vi spiste taco og drakk. Vi var ca 8 jenter, girl parteeey :). Var kjekt å snakke med gamle bekjente, mister liksom kontakten når man begynner på forskjellige skoler å kommer i forskjellige klasser.

Jeg kom til Camilla sånn i 4-5 tiden så stelte vi oss, og gikk ned for å ta taxi opp til Marita. Vi tenkte at det sikkert ikke var SÅ langt fra butikken oppe på golan, så vi gikk av der. Så begynte vi å gå og etter en stund fant vi ut at ingen av oss egentlig viste/husket hvor hun bodde hen. Så vi gikk å leita etter det ca i en halvtime og ingen tok telefonen så vi var ganske glade når Marita ENDELIG ringte oss fordi vi ikke hadde komt ennå. Det dummeste var at huse var den veien vi ikke hadde gått å leita. Vi hadde liksom gått alle de andre veiene men ikke den! Smarte .....
 Jeg måtte bare legge dette fine bilde ut av Camilla! FNIS*
Koselig kveld, men neste gang skal jeg drikke med måte! 

-Rebecca
                                                   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar