torsdag 6. mai 2010

Skole blogging på gang!

Nå sitter jeg og har samfunnsfag, men læreren Knut. Han snakker så høyt at du hører det når døren er lukket og du går i gangen. Å han snakker hele timen, når jeg ser meg rundt så ser jeg alle i klassen sitter å ser ned i dataen. Samfunnsfag= sløve time. 

Fikk ikke blogga i går, var litt som skjedde. Jeg øvde litt på naturfag og var på tur og svømming med Camilla. Jeg gikk opp til Camilla i 6 tia, etter ei stund begynte vi å gå. Kjøpte en is hver og la tok mange omveier før vi kom til hallen. Når vi kom opp satt vi ei stund å venta på å få komme inn, så går Camilla bort til disken å ser på lappen. På onsdagen begynte det ikke før klokka var halv 8, TYPISK. Så vi gikk enda en tur før svømmingen begynte.

Blogger seinere, :)

sitter helt framme i klassen, det er kos ! 

-Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar