fredag 28. mai 2010

Vente til freddan!


Er helt syyyk, neida! ELler jo egentlig. Men ja.. Nå sitter jeg i matten, helt stille i klasseromme.. alle glor ned i pcen og later som om de gjør matte ! men sånn egentlig så sitter alle inne på facebook og kjeder ræva av seg :-) Med andre ord matematikk er GØY! Å etter på er det naturfæg.. Fredann har alle mine yndlingsfag; Gym (som til tider er ganske kjekt), tysk(det er da hellvette bryter løs), matte (facebook time) og naturfæg! Kos kos kos .


Etter skolen skal jeg ned til byen for å fullføre bursdagsgaven til Gøbs, skal legge ut bilde av mesterverket etter bursdagen.  Og klokken 4 skal jeg jobbe fordi hun som egentlig skulle jobbe har eksamen i dag, men det jeg ikke skjønner er hvorfor hun ikke kan jobbe? Hun har eksamen på skoletid... Det er bare et ord for sånne LAT. 

Neida.. 


menne klokken 20.00 så er det buuuuursdag! Gleder meg sykt til å gi mitt mesterverk( som jeg brukte 2, 5 timer på) hun BØR bli fornøyd. Hadde egentlig tenkt å lage makaroni engler men tror ikke hun hadde satt så stor pris på deg :/ 

- Rebecca 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar