onsdag 26. mai 2010

Yoo!

Okey, jeg har kommet til det punktet jeg ikke har så mye å blogge om. Har det litt travelt for dagen, og det skjer svært lite interessant i hverdagen min. Så jeg har tenkt å blogge litt om hvilke parfymer jeg liker og lukter godt! Bare til å tilføye hvis det er noen dere føler mangler!
Jeg begynner med hvilke dame parfymer jeg liker best, selvfølgelig kommer det en del jeg har hatt selv.. haha

Først og fremst er det den parfymen jeg bruker nå, LOLITA LEMPICKA. 

Veldig god parfyme, har hatt den to ganger og må snart kjøpe den for tredje gang. Den har en veldig blomstrete lukt. Anbefalelses på det sterkeste !

Nummer 2 er en parfyme jeg også har for øyeblikket, men ikke bruker så ofte.. Dolce Gabbana ,rose the one.
Det er første gang jeg har parfymen og er fornøyd så langt. Litt blomstrete i lukten den og, sier kanskje seg selv i navnet liksom; Rose the one.. 

Escada moon sparkle, er en parfyme jeg ikke hatt.. men lukter helt himmels! 
Det eneste som er litt dumt er at den ikke selges lenger, eller du kan kjøpe den i små flasker. Sammen med de andre sommerparfymene. Men sommerluktene er somregel ganske like på lukt. Kanskje litt for søt lukt på meg, men de som bruker den lukter himmelskt! 

Så er det gutteparfymene, har ikke så mye å skrive om dem bare at de lukter utrolig godt og en hver gutt som bruker en av disse lukter svært godt :)
Du har først,  Sean Paul.  Bare et tre ord som beskriver den, nam nam og nam! 

Så er det, en av Gant parfymene.. Er litt usikker på om det er denne her eller om det er fler! Men den lukter hvertfall kjempegodt! 
Til slutt kommer en av Lacost sine parfymer, denne er den beste innen lacost synes nå jeg! 


Er jo mange parfymer som lukter godt, men her er altså noen av mine favoritter! :)
-Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar