søndag 9. mai 2010

Søndag

Akkurat i dette øyeblikket ligger jeg på sofaen i loftstua og skal egentlig lese på geografi prøve, men det er så mye og jeg er så trøtt. Burde vel egentlig ha begynt før, men da var jeg opptatt med å ligge i sola og gjøre fransk leksene mine. Det er mange som egentlig ikke skjønner hvorfor jeg skal til Canada et år, eller hvorfor jeg gidder. De mener sikkert at Norge har like mye å tilby som andre land, men det er der de tar feil! Er ikke like spennenes å bo den samme plassen hele livet, trenger å leve livet litt. + det er mye flere i arbeidslivet som vil ha folk som kan flere språk. Og når jeg kommer tilbake fra Canada kan jeg; Norsk, tysk( litt ihvertfall) engelsk( bedre enn før) og Fransk. Blir herlig å kunne så mange språk!

Nå har jeg endelig fått bildene fra Marita sin bursdag, enjoy ;)

Koselige bilder ! 

-Rebecca 

1 kommentar:

  1. Du e søde !
    eg misunne deg sykt så ska et år i udlandet! kosa deg masse <3

    forferdelige bilda btw :p

    Luv ju <3

    SvarSlett