tirsdag 4. mai 2010

4 mai

Nå er det offisielt bare 11 dager igjen til bursdagen min. Gleder meg egentlig ikke så mye tror det har noe med alderen å gjør. Jo eldre du blir jo mindre gleder du det til bursdager osv. Tyder bare på at jeg vokser opp...
I dag hadde vi engelsk tentamen, noe som gikk forunderlig bra, satser bedre på norsk og engelsk en jeg gjør i matte ! Jeg var ferdig i 12 tiden og da gikk jeg, Camilla og Birgitta til byen, når vi kom til det punktet vi skulle skilles drog vi liksom bare ut tiden. Det ente opp med at vi ble sittende mitt på gata og ha piknik. Altså rester fra hva vi hadde med oss til tentamen, det besto av; sjokolade, druer, nøtter, tyggis, istea og vann. 


En koselig liten piknik ! Etter sånn 2 timer måtte jeg og Birgitta komme oss av gårde, fordi jeg skulle jo til frisøren og hente kjolen på posten. Jeg tror jeg ble ganske fornøyd med håre, litt kortere men deilig uten slitte tupper! 


her er kjolen, fra hm(garden kollektion)

Ellers så har jeg vært på jobb møte ++++ :) 

- Rebecca 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar