fredag 21. mai 2010

Stavanger


Jeg har en tendens til å være våken lenge på skole dager, og i går var ingen unntak. Jeg sovna i 3 tiden  noe som  ikke egentlig er noe lurt på en torsdag siden vi har gym i første time. Dom som jeg er, tok jeg og utsatte vekkeklokken hele veien noe som gjorde at jeg ikke kom meg opp før klokken var 8. Og når klokken er 8 har jeg dårlig tid. Fikk tid til å ta med ei bok, gymtøy og data.. så var det å springe nedover. 
Som vanlig var jeg "heldig" med det vi skulle ha i gym. Orienterings greier, løpe rundt som galne i ei hetebølge, deilig. Å jeg var på lag med Thea og Anna, Anna er friidretts jenta som har litt for mye energi i seg. Hun ville jogge hele veien, men meg og thea som hadde begge forsovet oss og ikke hadde fått spist, var så i mot som det gikk ann. Men Anna greide å få oss til å vær med å jogge, og vi  greide alle 10 postene. 

Senere så reiste jeg til Stavanger med Camilla, skulle bytte en kjole. Men kjolen var ikke der så, flottings liksom. Men fikk kjøpt to enkle topper. Kan liksom ikke reise til Stavanger uten å kjøpe noe, er hvertfal sånn jeg føler det. Shoppoholik?  Neida, bare en stor trang til å bruke masse penger! 
Men siden vi allerede var i Stavanger tenkte vi at vi likeså godt kunne gå på kino, fordi det var en film som vi begge hadde lyst å se som gikk der. + Den kommer ikke til Egersund. Det var altså, trommevirvel.........; The last song! 


Var en kjempe bra film, Camilla satt å gråt, mens jeg bare satt der å koste meg! Jeg greier ikke å grine med publikum. Går liksom bare ikke, kan grine i fylla osv. men i vanlig tilstand skjer det sjeldent! Men tilbake til filmen. Det er en film som virkelig er å anbefale. Gode skuespillere og mye drama! 

- Rebecca  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar