søndag 30. mai 2010

Tvangstanker og lørdags kos.

På lørdan så var det opp klokken 8, eller egentlig klokken 9. Stelle seg, spise en liten brødbit og ned på jobb! Selvfølgelig greide jeg ikke å holde fingrene mine vekke fra bankkorte siden jeg hadde penger på det. Nå er det altså tomt! hadde 500 hundre eller mer. TYPISK, kjøpte en grønnthaits, topp og 2 belter + fredag kjøpte jeg 4 topper. Og jeg skal liksom spare til Canada, skjer jo!


Men etter jobb så gikk jeg og Camilla til et lokale for å hjelpe tanten hennes med å fikse opp til 50 årsdagen hennes. Eller 100 års dagen siden det var to 50 åringen som feiret sammen, stilig! Vi lagte kaffie, tente lys, paste på at maten kom osv. Fikk litt penger for det, det var koselig. 

Etter på gikk vi hjem til Camzy for å passe brødrene hennes, de er to av de morsomste guttene jeg har møtt! Har helt lik humor som Camilla! Vi begynte å se filmen Old dogs med de, men den var så kjedelig at jeg og camilla gikk ned og så LA gigelo. Den var kjempe gøy! 


Etter filmen lå vi og turnte i sofaen hennes, for en koselig kveld! Vi snakket litt om tvangstanker i løpet av kvelden å fant ut at Camilla har noen. Hun har det sånn at hun MÅ ta på noe hvis det er varmt osv, en liten morsom skrue. Men det er noe i det.. hvis du ikke får lov til å gjøre noe så gjør du det! Det gjør hvertfall jeg, Rebecca ikke kjøp flere klær, så er det akkuratt det jeg gjør. Når jeg var på vei hjem så gikk jeg over ei bro, jeg har egentlig alltid ha lyst å hoppe fra den bare for å se om jeg kommer til å drukne. Men jeg gjorde det ikke, må bruke litt hjerne her. haha..

men nå skal jeg egentlig rydde og vaske hele opperetasjen, før en kompis kommer.. SÅ det er bare til å begynne :)

- Rebecca

3 kommentarer: