mandag 10. mai 2010

Stranger than Fiction


Nå sitte jeg å ser filmen Stranger than Fiction, det er en ganske bra/morsom film. Jeg må se den fordi jeg fikk ikke sett hele på skolen, vi skal ha den som tema på norsk prøven på onsdag. funfunfun! Nå er det ikke lenge til 17 mai, og jeg tenkte jeg skulle gå med den hvite kjolen som jeg kjøpte for noen dager siden. Men problemet er hvilke sko jeg skal ha til, tenkte på å ha brune sko fordi det blir liksom alt for hardt å ha svarte til siden den er en kremhvit aktig. Og siden jeg jobber på en skobutikk har jeg masse muligheter, tenker spesielt på to par..
                                               Enten champagne farget 
Eller en mørkebrun

Tøffe valg å ta i livet! 

Har lagt inn bildene fra mobilen, så her får dere se litt av uka mi! 
Dette tok jeg i dag, bursdgsbarnet som får gratulasjoner
Et heldig bilde av Camilla, i mat friminuttet 
Camilla før bading på onsdag, vaktmester in our heart(har hjelp oss masse)
Birgitta og meg i kantina!
Enda et bilde av Birgitta og meg( er altså sminke fri, nam)
OG til slutt et bilde utover kantina!
Eller litt av kantina, ikke hele...

- Rebecca 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar