mandag 26. april 2010

ANNA

Hey hey, nå sitter jeg på skolen å tenkte jeg skulle blogge litt om min søte Anna

Anna er ei kjempe søt jente, som er 16 år. Hun har bursdag den 22 desember! Hun har langt blond hår, misunner henne for det! Det er så fint ! Hun har utrolig fine blå øyne, som er til å dø for. Hun er ei kjempe sportslig jente som går på friidrett, hun er den sterkeste jenta jeg kjenner. Hun er ikke bare sterk fysikk, men psykisk og ! Hun har får fort dårlig samvittighet så hun gjør veldig lite galt, du kan si at hun er et englebarn. Hun er den uskyldige i gjengen! Hun bor sammen med familien sin, det vil si; Mamma hennes: Solveig, Pappan hennes: Jone, Broren hennes: Jonas og søsteren hennes; Oline. Hun er den største i søsken flokken.
Hun går på almen, sammen med meg. Hun har tenkt å utdanne seg som fysioterapeut, ihvertfall det hun har lyst å bli nå. Hun er også litt nerd, på en positiv måte! Hun jobber hardt på skolen, og får somregel alt til!

Anna er ei venninne du kan stole på, hun er veldig ærlig og er ei superduper vennine ! Jeg er kjempe glad i deg Anna ! 

Her kommer noen bilder av vidunder barnet:


Her er klassebilde vi tok i år (eller i 2009)

Her har vi Anna som trener styrke.

Her sitter hun på datan, noe som vi ofte gjør, *fnis
Her sitter hun på bussen, kanskje litt trøtt :)


Håper dere likte å lese om min søte venninne Anna <3


- Rebecca 

1 kommentar: