torsdag 22. april 2010

Matte in my heart

I dag forsov jeg meg, det vil si at jeg våkna halv 8! noe som er en halvtime for seint for meg! Jeg bor 10 min unna skolen, men for at jeg skal være våken resten av dagen må jeg stå opp tidlig! høres rart ut, men det er sånn jeg fungerer! :) 


I dag har jeg vært på fransk kurs, og så sprang jeg bort til amfie for å bruke opp 50 prosent greiene på et antrekk! Pengene bare brant i lommene for å vær helt ærlig.. men jeg fikk et ganske fint antrekk! Så jeg er veldig fornøyd! 


Nå holder jeg på med matte, å det er ca 2884848 oppgaver som skal leveres til i morgen! Jeg bare elsker matte liksom! Måtte ha en pause !


Her er et bilde av antrekket, fikk kjøpt litt undertøy også!

og et av meg ! haha!! 




men nå får eg gjer resten av de matte oppgavene <3


- Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar