onsdag 7. april 2010

Bla bla bla ?

I dag våkna jeg kvart over 5 fordi jeg hadde glemt å gjøre ei lekse.. for en super start på dagen, eller hva? Så denne dagen har igrunnen vært ganske lang, hvertfal de timene på skole! Men når jeg kom hjem, hadde Thea(søstra mi) stått opp. Så vi så litt på Tv mens jeg gjore lekser, åsså lagte vi middag til mamma og pappa kom hjem.

Thea reiste hjem til Bergen i dag, så vi måtte ha en siste dag der vi samlet å spiste sammen. Noe som jeg synes er koselig, litt deilig å ha opperetasjen for seg selv igjen. Og ikke noen som roterså masse! Jeg har en liten kontrollfreak i meg (:

Vi kjørte Thea til sola, etter jeg og mamma hadde sakt hade, satte pappa os av på kvadrat. Siden jeg har fått lønn kjente jeg at pengene brant i lommeboka. Trenger liksom alltid litt klær, så hvorfor ikke. Jeg fikk kjøpt meg noen topper, og ei shorte, en shorts, veske og en body-lotion. Jeg skulle egentlig kjøpe hvite converse, men selvfølgelig var 38 det minste hun hadde.. og de svømte jeg i.. Så jeg må ta meg en kikk i byen for å se om de har de der..


Ellers i dag så har det ikke skjedd så mye enn at jeg fikk det bladet jeg var på framsiden av "Fag i Sentrum". Rart å se meg selv sitte der, men det er vel normalt å tenke sånn?!

Men her kommer noen (mer presist 2) bilder fra Lørdag, jeg fant utav etter jeg hadde blogget at det var så tragisk å sitte hjemme alene . Og siden Gunhild inviterte meg bort til henne, gikk jeg til for å henge med Gubi og Anna. Ikke at vi gjor noe mer enn jeg hadde planlagt, vi så på film og lagte mat! Nam nam!




Men nå er jeg så trøtt at jeg hopper til sengs, good night !

- Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar