onsdag 14. april 2010

Migg Migg !

I dag har vi hatt nynorsk prøve, noe som ikke gikk så bra! Jeg skrev en fortelling om unge mødre, å det er seriøst den dårligste fortellingen jeg noen gang har skrevet! Får bare gå sånn det går ! Ellers så har jeg vært på jogge tur med Camilla og Asbjørn. Trenger litt kondisjons trening fordi vi skal springe 8 tallet (ca 2 km), på fredag i gymmen. Det var vertfall kjempe kjekt, litt slitsomt.. men når du jogger med noen så går tiden så fort!

Og nå sitter jeg å koser meg med jordbær, å skal begynne på naturfag. Jeg hører på lady gaga og beyonce sin sang ;Telephone! Den er bare kjempe kul, musikk videoene til lady gaga er bare kjempe råe!

Her kommer noen bilder fra skolen i dag når vi prøvde på brillene til Asbjørn !
Camilla, Birgitta og Meg! Fine uttrykk alle sammen !



men tilbake til leksene ;)

- Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar