lørdag 17. april 2010

bare litt tidlig kanskje?

I dag våkna jeg kanskje litt tidlig til at det er helg.. Klokka var ca 7 når jeg våkna..hehe

I går skjedde det masse kjekt! Jeg sov over hos Camilla, så laget vi en kjempe god frokost, som var egg, rundstykker og appelsin juice. Så måtte jeg ned til byen fordi jeg skulle bli sminket til å gå på "catwalken" på amfiet. Sminket med rosa øyenskygge og rosa negler, veldig fresh look!

Det var litt flaut og gå på "catwalken", fordi alle så liksom på deg..Men Tuva gikk med meg, tror alle så heller på den 4 år gamle jenta! Rett etter showe så var det på jobb!

Etter jobb gikk vi til Gunhild, vi hadde det kjempe koselig hele kvelden! Vi gikk til byen når klokka var 12, men det var så kaldt å vått at vi gikk hjem. Det var en del folk som var drink- drank -drunk i byen kan du si, men jeg var heldigvis ikke det! Jeg tok en rolig kveld i går.

men Camilla sover fremdeles så jeg får vel prøve å få sove litt mer jeg og!

- Rebecca

1 kommentar:

  1. Hey Rebeccaa <3
    jaa, det ble ganske tidli! angrer på det nå :p

    love you :) you are sweet <3

    SvarSlett