fredag 2. april 2010

Påskeharen kom på besøk (:

I dag eller det blir rettere å si i går, kom påskeharen på besøk. Pappa gjemte påske eggene så godt at jeg ikke kunne finne det i går. Jeg fant mitt påskeegg en plass jeg ALDRi trodde jeg skulle finne det, i makulerings maskinen. Thea fant sitt pakt godt ned i mange plastikkposer i boden, der vi har alle posene og sånt. Pappa er så slu med å gjemme dem på så vanskelige plasser. Det er mange år siden vi har fått påskeegg, Thea spurte mamma så fint siden hun skulle komme hjem i påsken.

Her er et veldig "fint" bilde av meg( med morgen tryne) og påskeegget :)

Denne dagen skal gå ut på å trene, lage norsk presentasjonen og henge med the family. Jeg skal faktisk ha norsk presentasjon om Alexander Skarsgård, det er han som spiller Eric Nortman i True Blood. Vi skulle finne en person vi skulle presentere og lage en video i movie maker. Vanskelig å velge en person, så jeg bare tok Alexander. Den eneste tingen som blir litt flaut er at jeg må spille inn min egen stemme, noe som ikke akkurat er fristende. Vi er nødt til å legge den ut på youtube i tillegg (eller en annen nettside).

Og her er et bilde av kjekkasen Alexander Skarsgård..

Men nå tenkte jeg at jeg skulle ned å spise frokost med the family !

- Rebecca

1 kommentar:

  1. haha , Det forundre meg ikke at Leif gjømme eggane godt. Han vil vell ha de sjøl :-D

    SvarSlett