tirsdag 6. april 2010

Første dag tilbake på skolen etter påsken, føles igrunnen ikke ut som om jeg har hatt ei uke ferie. Mer ei litt lang helg. Begynte ikke før klokka 10 i dag, men like trøtt som alltid! Da jeg kom på skolen, var Thea kommet tilbake, kjempe glad for å ha henne tilbake!

I dag har jeg faktisk tenkt å gjør ferdig norsk prosjektet mitt, som jeg har hatt i noen uker nå.. og skal leveres i morgen. Mangler bare å sette sammen bildene, teksten og spille inn stemmen min. Gleder meg til å høre den "vakre" stemmen min mens jeg ser alle de fine bildene av kjekkasen Alexander. haha...

Legger den kanskje ut på her, så kan dere kose dere med min vakre stemme også!

- Rebecca



Tenkte dere ville ha et fint bilde i tillegg... Birgitta, Thea og Moi !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar