lørdag 3. april 2010

Nørdi Lørdag

I dag har jeg vært på jobb(10- 14), deretter syklet jeg hjem i vinden, så nå ligger jeg på sofaen i jogge klær! Herlig! Hadde tenkt å være med ei venninne ut, men hun er forsatt på hytta. Så vi bestemte oss for å ta et neste helg. Rett etter jobb bestemte jeg meg for å ta en liten handle runde, siden det er salg på så mange av butikkene pga det er påske aften. Jeg fikk kjøpt meg ei veske, og ei bukse å en foundation. Skal på shopping på tirsdag og, rett etter skolen ! Rebecca alene på handle tur i Stavanger (Sau i storbyen) . Men etter den turen, må jeg begynne å begrense meg!

Her er et bilde av fangsten for i dag:


Nå skal jeg sove, deretter trene så ansiktsmaske og slappe av! Håper dere har en mer livlig lørdag!

-Rebecca

For dere som har spotify- her er en kjempe kul sang : Vampire Weekend – Giving Up The Gun

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar