mandag 12. april 2010

Romeo and Juliet !


I dag på skolen så vi Romeo and Juliet(1968 versjonen), det er egentlig en ganske gøy film! Det er vertfall min mening, mens meste parten av klassen synes at den var så kjedelig at de halvsov gjennom den. haha.. Morsom gjeng ! :D

Eller så har jeg vært på jobb, noe som alltid er like kjekt! Og har fått vite at jeg skal gå på "catwalk" på lørdag.. Med høye sko, noe som er dømt til å gå galt! Skal gå med ei lita jente som heter Tuva, så får bare gripe fast i henne om det skulle være nødvendig!

Må bare fortelle at jeg har gjort tysk leksene mine helt alene uten Mamma sin hjelp, noe som jeg er ganske stolt av. Eller jeg og Anna samarbeide litt, så det var jo ikke helt uten hjelp! Men det er en begynnelse ! Selv om jeg har hatt tysk i 4 år snart så er det svært lite jeg forstår.... Å tvinge elevene til å ha fremmed språk er derfor ikke en lur idee, tror ikke det er mer en noen få elever som går ut av videregående og kan et fremmedspråk kjempe bra! Men men that life !

Jeg går å legger meg! God natt !

- Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar