fredag 23. april 2010

Crazy

Alt har vært litt crazy i dag.. Jeg sto opp klokken 6 fordi jeg måtte dusje, la meg ganske seint i går så trengte ca 30 minutter i dusjen for å våkne! Men jeg kom meg utover dagen! Vi hadde faktisk styrke i gymmen i dag, og jeg fikk 5, ganske stolt over den ja. Ellers så har jeg slappet av og vært med en kompis.

Vi kjørte først rundt på mopeden hans, jeg hadde glemt hansker så jeg var ganske frysen på hendene etter på ! Mens vi kjørte begynte det plutselig å hagle, rart vær skifte her nå for tiden ! Men men, vi slappet bare av etter det! koselig med en kveld med bare chill!

her er denne vi kjørte rundt på, en Yamaha Tzr (det navne sier meg igrunnen ingenting, men man lærer stadig nye ting)

men nå skal jeg se The Vampire Diaries før jeg legger meg!

- Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar