lørdag 24. april 2010

I dag har det vært en sløv dag, jeg våkna klokken 13.00 noe som er svært uvanlig for meg. Jeg våkner som regel i 9 tiden eller noe.. har kanskje noe med at jeg ikke har hatt så mye søvn den siste uka! sånn ellers har jeg hatt besøk av noen av jentene; Anna og Camilla ! Thea kom etter ei stund, fordi hun hadde vært i konfirmasjonen til broren sin! Heldiggrisen spiste thaimat ! Det ble til at vi så på tv og snakket, men i halv 12 gikk vi til byen. Eller Thea kjørte hjem mens vi tre jenter gikk. Jeg skulle møte en kompis, å ja camilla en kompis!! :) 

På veien ned, kom det plutselig noe i rakett fart flyvende ut av buskene og alle skreik. Anna ble så vett skremt at hun datt ned på bakken. Camilla trodde det var en kjeltring på sykkel, men det viste seg og være en katt. Det var utrolig morsomt! Høres kanskje litt lamet ut, men var morsomt der og da! 

her en noen bilder av den sløve gjengen ! 



så ikke jeg bare kjempe brun ut eller?

-Rebecca 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar