søndag 18. april 2010

Det ble ikke noe mye mer soving på meg nei, jeg gikk på bade å stelte meg slik at Camilla fikk sove litt lenge.. men hun våkna i 8- halv 9 tiden pga meg så.. Føler meg litt ond !

Ellers i dag har vi bare sløvt kjempe masse, og da mener jeg masse. Vi har lagt i senga til Camilla og vært på datan nesten hele dagen! Men vi gikk en tur for å få oss litt luft. Det var en lang tur, å på veien hjem begynte det å regne.. Super siden vi bare hadde på oss hettegensere. Var ikke like varmt som en sommer dag, men i en periode skinte faktisk sola! Vi har nesten vært hypre hele helge, mye mye fnising for å si det slik. Men det var en kjempe vellykket helg, det var det!

vi tullet mye på turen og tok noen bilder som kommer under her..


Som dere ser, har vi tatt mange bilder av oss med postkasser.. jeg vett egentlig ikke grunnen til det.. Tilfeldighet kanskje ? 

men nå begynner det å bli seint, så jeg hopper til køys.
- Rebecca 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar