torsdag 29. april 2010

Regulære femkanter !

Akkurat nå sitter jeg ved kjøkkenbordet, med alle matte bøkene oppe og linjaler, passere, kalkulator flytende rundt meg. Bare en ting å si; kjempe kos! Er ikke alle som er så heldige som meg nei! Nå går det i å konstruere regulære femkanter og kvadrat osv, litt kjekt er det jo! Men skal bare gjør matte til klokken er 20.00 for da kommer en kompis opp til meg for å se avataren. 
Litt flaut å si men.... jeg har ikke sett den ennå! Så jeg kjøpte den i går. Håper virkelig den er bra, for hvis ikke sløste jeg vekk nesten 200kr på en dårlig film !  haha ! 

Gleder meg til jeg er ferdig i morgen med tentamen, fordi da gjenstår det bare ei kjekk helg! i morgen skal jeg gå å svømme med min kjære Camilla, og etter på skal vi hjem å laga mat. Og på lørdagen skal jeg i bursdag til ei som heter Marita. Å Søndag blir det en liten nedtur, fordi jeg må øve på geografien. Neste uke= helvetets uka <3 4 prøver på ei uke! elsker det !

heya! ser vi trøtte ut i dag ja !?


- Rebecca 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar